Ozlemmmmm olması gereken özel e ihtiyaç kalmaması devletten halk hizmet alamıyor dün şeker yüklemesi yapılmayan sağlık ocağı vardı geri döndüm ve tüp bebek isteyen arkadaşım da birkaç tahlil yaptıracak oda yok. Vergilerimiz nereye gidiyor. Devletten bizi soğutan doktor ve suratsız görevi ı yapmayan hemşirelerin ve devletin vebali boynuna olsun. Yoksa özele çok meraklı değiliz,. İnsan gibi muamele görmek istiyoruz.