Berdogan Leyla9292 evet 2016 ağustosta oldum hiç bir sıkıntı yaşamadım sonrasında kalıcı dedikleri ağrılarımda olmadı bünye meselesi belki de bilemiyorum. Salı günü 2. Olacak evet inşallah bu da iyi geçer
Leyla9292 Berdogan inşalla iyi geçer buda..benim aralıkta üçüncü sezeryan olacak rabbim yardım etsin. Özelde mi olacaksınız?
Berdogan Leyla9292 yarı özel canım ümraniye çakmak erdem hastanesinde olacağım. Ilki de yari özeldi o zamanlar beylikdüzündeydik medilife hastanesinde olmuştum.
Nur55 annevebebek17 ben sezeryan olursam genel tercih edeceğim çünkü kendime güvenemiyorum korkarım belden uyuşturmayla 🙈
annevebebek17 Nur55 bende uyanık nasıl olacak bilmem me diye bazen düşünmüyor değilim biraz korkutuyor🙊😊
Berdogan Kbrbrl hayırlısı olsun Canım sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🙏 doktorun kim ? Benim Kadriye hanım
Nihalcakmak58 Leyla9292 ayyy benide bi afakan basti bu ikinci spinal sezeryanim olacak ilki ozeldi cokk cok rahatti buda devlette olacak 😄😄 insallah buda rahat gecer ya zira yandim kucuk bide kizim var ..
Leyla9292 Nihalcakmak58 rabbim yardım etsin ben devlete oldum çok pişman oldum inşalla siz olmazsınız.