annevebebek17 canım bu kişiden kişiye bünye ye göre değişiyor ben aralıkta üçüncü sezeryan imi olacam inşalla hayırlısı ile..ilk sezeryan im geneldi özelde oldum gayet rahattı çabuk toparlandım.ikincisi ise devlete spinal oldum belden öldüm perişan oldum on gün acil de kaldım bel baş boyun ağrısı anlatamam..bilmiyorum devlete olduğum için mi öyle oldu yada bünye ile ilgili mi çünkü benimle beraber olan bir bayan hemen kalktı toparlandı hiç benim gibi olmadı oda aynı gün aynı doktorda oldu..Şimdi inşalla tekrar özelde olacam ve genel isteyecem.çünkü hem spinal den hemde devlet hastahanesinden çok korktum.