Olimbera Ebru9360 hmm... anladım benim doktorum yeşik akıntı da düşük nedeni sayılır dedi ilaç verdi bilemiyorum ya ama geçmedi de akıntım yani
Olimbera Ebru9360 bugün 16 haftalık oldum doktor söylediğinde 8 haftalıktı fitil vermişti bende kullanmıştım
Olimbera Ebru9360 daha yeni kontrole gittim canım hala düşük riskim devam ediyormuş bebeğin eşi aşağıdaymış kanaman olursa hemen gel dedi 😢 bende üç aydan sonra rahatlarım diyordum ama işte nasip kısmet...