Sedaahmetpr kim diyor onu 9 haftalıkken tekmeledi falan diye 😂 bebeğin zaten kendine hayrı yok şu an, bir de kendini mi hissettirsin yavrucak 😂 akıntılar da son derece normal. Daha geçen hafta sordum. Açık sarı, beyaz, şeffaf akıntı normal. Ben de sık yaşıyorum. Dikkat etmen gereken nokta kokusuz, kaşıntısız olması.