Tubayigit0707 bebeğiniz maşallah kilosu iyi bence doktorunuz biraz fazla abartmış gibi 32 haftada 2.540 demişlerdi oğlum için 3 hafta öndeydi daha sonra gitmedim ama doğum için birşey demedi ama tabi en doğru kararı doktorunuz ve siz belirlersiniz ayrıca ultrasonda yanılma payı çok oluyor kızım 38 haftada 3.500 doğdu ultrasonda 4kg gözüküyordu zorlandım evet belki kilosu fazla değil yirtilmam çok oldu mesela oğlum o haftalarda 4kilo bulursa normal doğumu zorlamam birazda çatınızla alakalı
İçinize sinmiyorsa başka Dr gidin