HaticeNehir Susamcik01 uğraşma cnm sabah ilk işin yapmak olsun şimdi de sıkıntıya sokma kendini su bile içmeden uyanır uyanmaz gir lavabona yap. Bn sabah 7 de yapmıştım eşim uyanana kadar saf saf yatağın ucunda oturmuştum 😂😂😂
Kbra1234 Susamcik01 ben 4 gün kala yapmıştım öyle çıkmıştı evde bi dene aynısı çıkarsa kanda da Düşükte olsa çıkar ben aynı güm kan verdiğim de 27 çıkmıştı
Susamcik01 Kbra1234 yaa gerçekten mi aşırı silik Çünkü şuanda kan versem mi vermesem mi 2 gün daha beklesem mi bilemedim
Sunshine1 Susamcik01 ben de silik bir çizgi görüyorum canım yerini gördüm çizginin. İnşallah hamilesindir😀🙏❤️ Yarın yeniden yap hayırlısı inş
Medineasya Susamcik01 dua edeceğim sizin için inşallah sonuç pozitiftir🙏 ama bence pozitif hafif silik bir pembelik var sanki benim de iki gebeliğimde de silik çizgiydi Rabbim size nasip etsin inşallah