Susamcik01 Kuzum şimdi şöyle bise var gebelik testlerinde zaten idrarını damlatsanda damlatmasanda testi yapmadan önce dikkatlice yine flashla bakarsan t çizgisinin olusacagı yerde zaten herzaman çizg var. Önemli olan idrarı damlatınca ilk 5 dk icnde çizginin çıkması ama cok silik çizgi zaten testte kendiliğinden var bende umutlanmıstım meğer kendiliğinden çizgisi vaarmıs yarın ilk idrarnla yine yap ilk 5 dk icnde silik çıkarsa gözle görülür derecede gebesindir