Mirazzzz_ annevebebek17
Korkmayın kızlar doğuma kalmadan dökülüyor hepsi.Almayın ama.Ben hiç dokunmadım 6. ay civarı dökülüyor.38 haftadayım hiç kalmadı.Hatta bacaklarımda falan eskisinden de az.
İlk etapta aldığınız vitaminler bizi besliyor ayrıca hormon dengemiz değişiyor bu yüzden tüyleniyoruz.Sonra bebiş bütün vitaminleri çekince kılımız tüyümüz bile beslenemiyor 😀