Simsim6 ilk dogumda yaklasık 10 ay kullandım. Şimdi yeniden aldım. Birine vermiştim çünkü. Önce medela küçük elektrikli olandan aldım. Yara yaptı. Gögüsü içine alan yeri sert plastikti. Sonra avent aldım onun ucunda silikon bir kalkan var bütün espri onda ve cekme tekniğinde. Emme refleksini taklit ediyor makina. Öteki afedersiniz entegre süt tesis cihazı gibi asıldımı uzun uzun cekiyordu. 🙄