Esma_Pinar02 Sevgili Anneler Merhaba. Süt sağım makinası olarak manuel mi yoksa elektrikli mi önerirsiniz, kısaca sebepleriyle açıklarsanız sevinirim.
Heisenberg Esma_Pinar02 Ben e bebekten çift taraflı elektrikli sağma makinesi aldım işimi çok kolaylaştırıyor 15 dakikada tam sağım yapabiliyorum hiç uğraşmadan. Manuel hiç kullanmadığım için bilemiyorum🤷🏼♀️
sinemsinem1 Esma_Pinar02 hem elektrikli hem manuel alan biri olarak söylüyorum manuel boş para ben lansinoh 2 si 1 arada elektrikli süt pompası kullanıyorum ne göğüslerim ağrıyor ne inciniyorum çokta memnunum
Haticenurum123 Esma_Pinar02 elektirikli al cnm manuel ile 40 dakikada 50 ml gelirken elektirikli ile 10 dakikada 100ml geliyor
Cookie_the_pomy Yasemin58 İş yerinde ki arkadaşlarımın ilk 2 ayda lansinoh makina sonrası iki hastane tipi makşna denemesi ve tecrübesi üzerine Spectra S1 aldım yurtdışında yım burda fiyatı uygun. Madela hastane tipine göre daha sessiz ve masaj modu ile çok insaflı
Heisenberg mutlu-d İnanın hiç hatırlamıyorum 200 civarı mıydı acaba 🙄 7 ay kadar önce aldım mutlaka değişmiştir fiyatı bi bakın isterseniz
Simsim6 Sweetblonde88 ben de aynisindan aldim ama daha dogum yapmadim, siz ne zamandir kullaniyorsunuz
Sweetblonde88 Simsim6 ilk dogumda yaklasık 10 ay kullandım. Şimdi yeniden aldım. Birine vermiştim çünkü. Önce medela küçük elektrikli olandan aldım. Yara yaptı. Gögüsü içine alan yeri sert plastikti. Sonra avent aldım onun ucunda silikon bir kalkan var bütün espri onda ve cekme tekniğinde. Emme refleksini taklit ediyor makina. Öteki afedersiniz entegre süt tesis cihazı gibi asıldımı uzun uzun cekiyordu. 🙄
Cookie_the_pomy Yasemin58 şimdi gerçek şu ki benim 15. Haftadır sütüm var çok şükür makşne kargo ile geldi ve 3-4 sn deneme turu yaptım en düşük frekansta ve sicim gibi aktı, hemen ayırdım tabi , monci de denedim ama o can acıtıyor
Cookie_the_pomy Mucizemm2 Spectra S1 (Hem elektrikli hem şarjlı) dan bahsediyorum ama s2 de olur (s2 elektrkli)
Mucizemm2 Yasemin58 hımm hiç duymadım bumarkayı🤔ben lansınoh aldım elektrikli inş memnun kalırım bakalım🤷♀️
Pinkyy 8,5 aydır mamajoo kullanıyorum çok memnunum,manuel hiç kullanmadım ama elektrikli olması hatta usb girişli olması çok avantajlı oluyor,anında sağıyorum hemen biberon ucunu takıp bebeklerime veriyorum