Pnaronoruc Szeys sizin haftanız benden bir hafta ileri galiba bende şuanlık öyle bir durum yok bakalım ilerleyen haftalarda ne olur görelim hayırlısıyla İnşaAllah ☺️☺️ Annenin sesine tepki verir diyor uygulamada okuyorum bazen demek doğruymuş 💕💕🥰
Secda Bende 21+ 4 oldum bugun cok sukur.hissetmeye 17. Haftamda basladim ama bu 21. Haftada artik icimde birseyin batladigini ve bir tarafima toplanip sertlestigini hissediyorum
Pnaronoruc Secda ben daha 21 hafta olamadım ama hareketleri iyi hissediyorum tekmeliyor çoğunlukla bide sağ tarafta sertleştiriyor kendini aşağı yukarı vuruyor 😄😄
Pnaronoruc 2cocukluana_ bide iğne batar gibi bir his oluyor karnımda irkiliyorum birden bacakları uyuşan varmı aranızda 🤔