Esra29
Amin çok teşekkür ederim ben hiç gecelik kullanmadım hep pijama takımıyla kaldım muayene için geldikleri zaman hemen indirebiliyordum pijamayı sorun olmadı yani. Doğumdan önce hastane gecelikleri mi desem önlükleri mi desem onlardan giydirdiler zaten şu kullan at olanlardan.. doğumdan sonra da bir süre yatakta onunla kaldım sonra terlettiği için bacaklarımı yıkayıp depend ve pijama giydim rahatladım