Kelebek7 Evet üst sınırda yani yüksek değil. Şekeri, pirinci, hamur işlerini, özellikle patatesi, şekeri çok olan meyveleri filan kısıtlarsan düzelir. Bide ne yediğinde yükseliyo takip edersen daha düzgün şekillenir diyetin. Bolca su içmek de düzenliyı kan şekerini. Ben mesela akşam biraz pilav yedim yükselmedi ama bi tane bisküvi hemen yükseltti🤷🏻♀️