Mihribaliyar Kızlar açıklık hala 1 cm, kendi sancımla da ilerlemedi açılmam doğum başlangıcı diyemeyiz o yüzden açılma 4 cm olmadan suni sancı verip bebeğimi strese sokmak istemiyolar bebeğin nabzı zaten çok düşük benim yatışım da nst kötü olduğu için yapıldı. Benim sancım çok şiddetli olduğundan bebeğe giden oksijeni kan dolaşımını azaltıyormuş bu yüzden de sürekli serumla destek veriyorlar. Sürekli nst takibi yapıyolar artık yiyorum içiyorum hareketlensin diye ama doktorun istediği aktifliği vermiyor diye tutuyor beni akşama kadar takipler devam edicek duruma göre taburcu edebilirler ya da yatmaya devam da edebilirim tamamen oğluma bağlı her şey artık🤲🏻