Ayse4242 hurma yedim ananas yedim sürekli hareketliyim eğil kalk merdiven çık yürüme yapıyorum ama gelesi yok demekki diyorum . Yani hiç mi bişey fayda etmez anlamadım . Herkesde suni sancı kötü diyor iyiden iyiye korkmaya başladım inşallah kendi sancımız gelirde sağsalim kavuşuruz