Emin_e Pcosaragmen bende arada oluyor evin icinde de olsa kisa kisa yuruyun, bir de sade maden suyu iyi geliyor
Emin_e 24+6 yim nihayet ufak tefek hazirliga basladim:) cok sukur fazla sıkıntım yok ama agirlasmaya basladim artik
_Cansuu_ Selam.kizlar bende 25+1 oldum bugün kızım olacak nasipse benim de göğüs altı kemik batması gibi oluyor yatarken ya da dik oturdugumda salı günü doktora gidicez inşallah kaç Gr oldu ne kadar oldu merak ediyorum minigimi. Biz de alışverişe baslamayanlardaniz beşik bakıyoruz ama bu aralar , isim neler düşündünüz peki ? Biz ona da karar veremedik daha 🤔🤗
KukyFurMama Turna20 tam benim yaşadıklarımı yaşadığın için hemen beğendim. Kasık ağrısı vırt ağrısı zırt ağrısı 😄 pata küte dayak yiyoruz içerden. İnsanın dayak bu kadar mı hoşuna gider 😅
_Cansuu_ Lerakny bende de aynı durum dersim boş olduğunda uzaniyorum geceleri de uyuyakaliyorum Anten hem calismak hem hamilelik yoruyor