Turna20 Kelebek7 kızlar 27 den sonra ağırlaşıyormuş gebeler bence eksiklerinizi şu 2 hafta içinde tamamlayın🥳🥳
Turna20 Ilknur_emin gece ben de çok kalkıyorum sanırım baskı yapıyor idrar torbasına... bir de anneliğe hazırlıyor bizi miniklerimiz. Gece uyanmalarına alıştırıyor♥️ Allahın o kadar mucize biz sistemi var ki🙏🏻 Binlerce kez şükürler olsun... allah isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah🙏🏻 Bizi de bebeklerimize sağlıkla zamanlıca kavuştursun🙏🏻
Ilknur_emin Turna20 gerçekten de öyle daha doğmadan psikolojik olarak vücud olarak bizi hazırlıyor Rabbim. Sağlıkla kavusalim inşallah
Deletedmom00260 Ilknur_emin kıyafet alışverinini tamamladım blr de banyo seti aldım onun dışında henüz alışveriş yapmadım. Beşik bebek arabası vs tüm bunlar için her ay taksit ödüyormuş gibi para biriktirdik. Nasipse ocak başında da onları alacağız canım.
Turkan123 Benim de oğlum olucak alllah izin verirse 26+3 haftalık hamileyim şubatın 5 olarak gözüküyor doğum daha hiçbirşey almadım ama bu ay almayı düşünüyorum artık fena halde ateş basıyor beni dışarıda yağmur yağıyor ama ben içerde üstümü örtemiyorum pencerelerimi kapatamıyorum çok sicakliyorum bel ağrısı da var tabi sizde var mı sicaklama
snil Turkan123 Bazen çok üşüyorum bazen hava buz gibi olsa da sıcak basıyor daralıyorum tişörtle gezesim geliyor 😂
snil Turna20 25 teyiz biz de 🙂 Ara ara giren kasık ve bel ağrıları dışında sıkıntım yok şükür. Alışverişe başladık yavaştan, ilk bebiş olduğu için insan her şeyi araştırıp en doğrusunu almak istiyor nevrim dönmeye başladı 😂
Lerakny Wc durumları yeni yeni başladı ama gece yarısı uyanma, uyuyamama hiç olmadı sanırım çalışıyorum diye hatta dersim boş olduğunda uzanıp uyuduğum bile oluyor akşamda uyuyorum kolaylıkla.
_Cansuu_ Lerakny bende de aynı durum dersim boş olduğunda uzaniyorum geceleri de uyuyakaliyorum Anten hem calismak hem hamilelik yoruyor
Turna20 snil kan akışının yoğunluğundan herhalde.. beni hiç sıcak basmıyor paso üşüyorum. Kanım düşük sanırım
KukyFurMama Turna20 tam benim yaşadıklarımı yaşadığın için hemen beğendim. Kasık ağrısı vırt ağrısı zırt ağrısı 😄 pata küte dayak yiyoruz içerden. İnsanın dayak bu kadar mı hoşuna gider 😅
Turna20 snil verdi geceleri ferro sanol içiyorum ama sanırım bu takviyeyi ikiye çıkarmam gerekecek. Sidefer in tozu çıkmış mide ve bağırsağı çok etkilemiyor sanırım onunla devam edicem.
Pcosaragmen Ciddi mide yanması çekiyorum ben de , neredeyse su içsem yanıyor ,var mı tavsiyesi olan ??
Emin_e Pcosaragmen bende arada oluyor evin icinde de olsa kisa kisa yuruyun, bir de sade maden suyu iyi geliyor