hilalcali Bende 4+6 ultrasona girmedim daha merak ve birazda stresli bir bekleyiş içerisindeyim 🤦🏻♀️
Kbr2301 Kızlar benım sata göre daha bugün 5 haftalığız muayeneye gıttım sabah bol su ıctım ultrasonda hemen göründü kesemiz çok şükür buarada beta degerımde 3bın kusur 🥰
Dlktpl Allahım buay sonu buraya gırmeyı bana ve ben gıbı olanlarada nasıp etsın ıns kızlar saglıkla kucagınıza alırsınız bebeklerınızı bır kaybom var acısını dındırıcek bır bebıs verır allahımda bana yenıden dua edın bızlerede
Nasippp Dlktpl Ben isim olarak aklıma gelenleri söylerim duamda muhabbetim olmaSa dahi ama genelde bu sitede ki kardeşlerimi anıyorum duam da rabbim kabul etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nurtenalici Dlktpl İnşallah en kısa zamanda müjdeli haberi alırsın🙏Dualarım seninle canım. Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin🌸
Esin25 Alya_mmm dr bana 6da gel bi dha gelip gitmezsn dedi 🤣 ben de 5 hafta oldu bugun sen 5 artı kaçtın gördüğünde dr kaç dedi
Esin25 Karakizozge benm adt günümde 273 çıkmıştı dr srdum yeni dha dedi 3/4 haftalık diyor ama interntte de değerlere göre haftalığı hesaplamak zor diyolar hayırlı olsun inşallah sağsalim sağlıkla kucağımıza alırız
Destkar Karakizozge Benim de 287.Doktorum beta değerine göre hafta hesaplamak doğru olmaz 1 hafta sonra kese için gel dedi
DiplomaliEvHanimi Mrssahin adetim 13 kasim bende bisy yok canim. Amin insallahhhhh Hakkinda hayrlisi olsun ya uzulme