zeynepcgt ben bilerek gitmedim açıkçası hem de kendi doktoruma randevu bulamadım. Benim hamilelikler biraz sıkıntılı geçiyor bu yüzden de hep 5 6. Haftalar da gittiğim de kalp atışı, bebek olusumunun gorulmemesi vb durumlar sıkıntı olduğundan alttan muayene etmek zorunda kalıyorlar. Bende bu sefer onu yaşamak istemiyorum. Zaten folik asitten başka birşey de vermiyorlar. Onu kullanıyorum. O yüzden doktor müsait olana kadar gitmeyi düşünmüyorum:)) hafif bulantı, göğüslerde hassasiyet, ve kese yerleşimi gibi ağrılarım oluyor su anlık. Nasip.. çokta kendimi ne sevindiriyorum ne üzüyorum malum 3 kere sıkıntı yaşayınca daha temkinli oluyor insan :)) Allah hepimizin gönlüne göre versin..