Gokcenur ayse__ keşke benimki de hareketli olsa, hareketli olmaması daha kötü . Sürekli bi endişe içindeyim
Lilensa ayse__ benimde 30 haftalık akşamları öyle sert vuruyor irkiliyırum bebeğin hareketli olması iyidir geceleri beni hiç rahatsız etmiyor yinede korkup onu uyandırıyorum acaba iyi mi diye hareketli bebekler doğduğunda da öyle oluyorlar vay haline😀😀
Lirlonfa 29 haftalığız benim oğlum da özellikle 4 haftadır çok hareketli maşallah 🤗bazen korkuyordum acaba bi sıkıntısı mı var da bu kadar kıpırdanıyor içerde diye ama doktorlar hareketli olması sağlıklı olduğunu gösterir hareketi az ise endişe duyarız diyor o yüzden kafana takma Rabbim hepimizin yavrularına sağlık versin 🤲🏻😊🧿
Zehra_1302 Akademisyenanne Çok şükür Rabbime bekletmedi bugün detaylı usg var çok heyecanlıyım evladım sağlıklı sıhhatli olsunda ben bunları çekmişim ne olacakki Allah hepimizi sağlıklı sıhhatli evlatlarımıza kavuştursun inşallah🤲🤲🤲
Akademisyenanne Zehra_1302 amin insallah🙏🏻 Bebek guzel pozlar verir umarim😊 yaninizda bir tane cikolata olsun.