ayse__ Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim ve bebeğim çok hareketli öyle ki gece uyurken bile durmuyor uykudan uyandırıyo, hareketleri çok sert ve canımı acıtıyor. çok hareket ettiğinden acaba hiç uyumuyor mu yada yorulmuyor mı diye düşünmeden edeyorum.. sorum şu ki bebeğin bu kadar çok hareketli olması sizce normal mi bebeği bu kadar harketli olan anneler bebkleriniz doğduktan sonra nasıldırlar sakin bir bebek mı yoksa hiperaktif mı oldu uykuları nasıldı..
Dilara1234 ayse__ Ayy canım geçmiş olsun 😂 Benim ilk oğlum sanki karnımda yok gibiydi ama 2. Oğlum varya tekme attığı zaman sanki ayağı ordan çıkıcak gibiydi o her tekme attığında bağırırdım eşimde ne oluyor doğuruyor musun derdi 😂 şuan 2 yaşında rabbim onu korusun ama felaket bir çocuk 1 saniye durmaz yorulma nedir bilmez düz duvara tırmanır elinden gelse 😂 ilk oğlum çok sakin sanki yok annem her zaman der sen büyük oğlun için deme çocuk büyütüyorum küçük oğlun için de der 😂
Akademisyenanne ayse__ 31 haftaligiz biz. Bebegim 33 haftayla uyumlu. Asla durmuyor. Bakin saat sabahin 5’i nerdeyse. Hareketlerinden dolayi uyuyamiyorum🤦🏻♀️ Doktora soyleyince masallah ne guzel diyor🤷🏻♀️ Babasi desen horul horul uyuyor. Anne olmak ne zor is.
Elmiramm Oğlum normaldi 16 yaşına girecek halen kurtlulardan şuan kızım da senin meleğin hesap kıpır kıpır tam tersi olur umarım 😅çok hareketli olması çok güzel bişi dedi doktorum gecen hafta bana🤗
As1iokay 34 haftalıgım benimkide hiç durmuyor ilk hamileligim endişE ediyodum tabiki ama doktorum ne kadar hareketliyse gelişimi okadar iyidir dedi 2 haftada onden gidiyoruz hamd olsun hareket etmezse kork demişti bana belki yardımcı olur endişelerinize 🥰🤗
Dilara1234 ayse__ Aminn canım aminn hepimize 😂 uykuyu demişsin bide benim ki alarm gibi 10nda uyur sabah 5.30 6 gibi kalkar alarm gibi 😂
ayse_1608 38haftalığım ilk hissettıgımden berı cok hareketli normalde internet bilgılerınde son hftalar yerı daraldıgı ıcın hareketlerı kısıtlanıyor yazıyor ama ben doktruma sordum bızde hareketlı olmadnı ıstyruz hem dgum ıcın hemde gelısımı ıcın harektlı olmsı ıyımıs canımız yanıyo uykusz klıyruz ama guzel duygular bunlar🙏🏻
Zehra_1302 Akademisyenanne Aynı durumdayım diyebilirim şuan nasıl bir mide yanmasıyla uyandım sonrasında istifra . oğlum karnımda tepiniyo eşim desen horlaya horlaya uyuyo seni çok iyi anlıyorum canım ayrıca bugün 23. Haftaya girdim
Beyzanurlina ayse__ derin yatıyorum heralde ben uykumdan uyanmıyorum hareket ettiginde bazen öle bi vuruyo ki ama yerımden hoplatıyo🤣🤣🤣
Akademisyenanne Zehra_1302 sizin sikayetleriniz cok erken baslamis :( Allah yardimciniz olsun. İlerleyen haftalarda mide yanmasi da hareketler de daha zor bir hal aliyor. Yine de sukurler olsun. Bebek sahibi olmak isteyip yillarca bekleyenler var🙏🏻
Neslihansss ayse__ emın ol bende bunaldım 28. Haftaya kadar okadr uysaldıkı gunde bı ııkı kere hareket ederdı hatta ben bıraz hareket ettırırdım. Be olduysa 30 da oldu 38. Haftama geldım gram durmuyo gece gunduz kaç kere uyanıyorum gece cok sıkıldım😞😞😞
Zehra_1302 Akademisyenanne Çok şükür Rabbime bekletmedi bugün detaylı usg var çok heyecanlıyım evladım sağlıklı sıhhatli olsunda ben bunları çekmişim ne olacakki Allah hepimizi sağlıklı sıhhatli evlatlarımıza kavuştursun inşallah🤲🤲🤲
symydgr0302 Ben de 34. Haftadayım benimki de çok hareket ediyor ama onunla birlikte bel kasık ayrım da artmaya başladı bazen çok acı çekiyorum şu 2 gündür normal mi acaba ? Erken doğum olsa çocuk hareket eder mi bu kadar
Tugc ayse__ saflıkla olduğunu gösterir demişti doktorum ben de 35. Haftama yarın gireceğim ve hala hareketli dediğiniz gibi endişe etmeyin keyfini çıkarın . Belki zamanla bu hallerinizi ozleyebilirsiniz. 🤗
Tugc ayse__ bi de çok oynayan bebek hiperaktif olur oynamayan sessiz sakin olur derler ama alakası yok cidden çok oynamayan bebekler doğduktan sonra daha hareketli oluyor
ZAsk ayse__ Benim de ilk oğlum sakindi ama dopunca sağolsun pek hareketli. 2.oğluma hamileyim tıpkı dediğin gibi hiiç durmuyor. Doktorum en sevdiğim bebek tipi dedi. Asıl hareket olmasa kork dedi 😁 Anne karnında nasılsa öyle olur olayına pek inanmıyorum işin açığı ☺️