Glydn Fatmanurr3446 son 8🤗 ama kızın gelmeye niyeti yok daha hiçbir belirtiyi görmedim düzensiz sancılar dışında🥴 gelsin artık diye her gün bekliyoruz öldük sabırsızlıktan burda😃
cordelia Kirmiziigelin benimki de kız. Evet ya erken gelir diyorlar ama bu gidişle suni sancıya kalacağız 40 hafta gelince 😂
Kirmiziigelin cordelia bende bu hafta dr a gittiğimde söyleyeceğim. Normal doğum tarihim 11.11.19 dicem o zamana kadar doğmazsa 10 kasımda yatıs yapalım doğumu baslatın aksam 11 kasımda doğurayım dicem 😂
cordelia Kirmiziigelin suni sancı ile başlatırlar zaten açılma falan olursa devam ederiz ama açılma olmazda mecburi sezeryan. 🤦🏻♀️
Kirmiziigelin cordelia şuan 1 cm den biraz hazla açılma varmış suniyle açılır inşallah ya 🥺 bide meryem ana otu getirtmiştim ben haçdan onuda suya koyarım inşallah gerek kalmaz sezeryana 😖