ayln39 Benimde şimdi 37+1 de yim 18 kasım en erken dedi 18 19 20 olabilir dedi o zamanlar da 40. Haftada alacak galiba ikinci sezeryan olacak
Ozgemlym Senemunlu son 16 ama bizimde bebek bir anda sertleşiyor sağda ya da solda poposu resmen avcumun içine denk geliyo gerdiriyo sanki nefes alamıyorum gerginlikten
Senemunlu Ozgemlym evet ayni iste uzanip uyumak mumkun degil . O agriyla uyaniorm geri duzeltiyorum kendmi sonra yine basa sariy9r :/
Minikbebis Senemunlu Cigdem07 bende bunları. Hepsi var kızlar ya yaşancı kasılmadan ne kadar aonra doğum gerçekleşir acaba son 8 🥴
Cigdem07 Minikbebis Kuzum hiç bilmiyorum ki dün arkadaşım dogum yaptı sancısı gelmiş evde ama çok değil 40. Haftanın içindeydi hemen apar topar gitti sonra suni vermişler ama kız öldüm diyo resmen 2. Cocugu bide Sabah geldi bebek
Ozgekckstc Deniselis Benimde aynı şekilde ama suni sancı alıp yine doğum olmayıp ta sonradan sezeryana alınmak daha kötü o acıyı yaşayıp ta pazartesi nolcak merak ediyorum bende de hiç belirti yok artık 41 e kadar bekleticek mi