TMervee internetten çok bişey okumanı tavsiye etmem çünkü ilk öğrendiğimde bende deli gibi netten plesantan in aşağıda oluşunu ve ne gibi etkileri olabileceğini okumuştum resmen psikolijimi bozuyordu çok kötü ihtimaller vardı çünkü.sonra dedim kendi kendime bozma moralini rabbimin bi bildiği var verir kolayligini normal olmazsa sezeryan olur (ki ben normal olsun çok istiyorum ) yeterki sağlıklı olsun olalım diye düşünüp araştırmaktan vazgectim.ben rahat olursam bebegim de rahat diye düşünüp akışına bıraktım hala da aynı düşünüyorum nasıl gelirse gelsin yeterki sağlıkla gelsin 🐣