TMervee Canımın içi çoğu kişi seninle aynı durumda buna bende dahilim. 22.haftamda öğrendim bende. Ama doktorum bu geçicidir çoğu zaman gebeliğin ilerlesin ona göre değerlendirelim dedi. Rahim büyüdükçe plasentayı yukarı çekiyormuş. Kanama kesin olacak diye bir şey yok ama çoğu kez evet kanama yapabilir.
Ben şu an 26.haftama kadar geldim, ne bir ağrı ne de bir kanama yaşadım. Haftaya kontrolüm var. Sakin olacaksın, cinsel hayat kesinlikle yok, asla ağır kaldırmak yok. Ben yatak döşek yatmıyorum harakette gerekli ama dinlene dinlene temizlik yapıyorum yemeğimi yapıyorum. Şu an bir sıkıntım yok. Kendine dikkat edip uzun süre ayakta kalma.
Allah’a emanet et bebeğini ve kendini, mutlu ol çikolata ye müzik dinle 😍