Leyla9292 Kubrannmeleg benimde 32 inci haftam bitecek kanepe de uzanınca daha çok oluyor yan uzandığım zaman sol tarafımda özelikle
Kubosss Kubrannmeleg benimde sağ kaburgam çok ağrıyor canım doktora sordum bugün bebek poposunu oraya dayamış sıkıştırıyor ondandır dedi keyif yapıyor yanı😃
Aysglbzdmr Bsraermis8 aynı haftadayız benimde sol göğüs altında ciddi batma var demekki olabiliyor bu zamanlarda 😔
Buket27 Bsraermis8 gogusun altı mı cnm bemde gogusumun altı oluyor ve berdeyse 2 aydır az az agrıyor neden oldugunu anlamadım Bı turlu
gzllrun Benimde ağrıyor canım bebeğim baş aşşağı olduğu için ayaklarını gerdiği zaman canımı acıtıyor ben kırıldığını filan düşünüyorum kaburgalarımın 😂 36+3 deyiz
Kubrannmeleg gzllrun gercekden mii bugun ilk kez oldu daha once bebegin donmus falan dememisti doktorum en son 32.haftada gitmistim demek artik donmuss 🤭
gzllrun Kubrannmeleg canım dönmüştür bilemem sırtıylada baskı yapıyo olabilir benimki erken döndü 30.haftadan beri baş aşşağıyız :)
Bsraermis8 Aysglbzdmr sizinde gelmiyor mu bebek normal olacak dimi ? Benim hafif başlıyor sancılar belime sırtıma giriyor ağrı ama gelmiyor bebek
Kubrannmeleg Leyla9292 bende otururken farkettim ya bi kaburgamda batma var dedim acaba cokmu oturdum ama normal heralde bu haftalarda baksana basina gelen cokmus
Aysglbzdmr Bsraermis8 şuan normal doğum gözüküyor fakat gelmedi nazlı çıktı bizimki bekliyoruz bakalım 😌
Ebru_123 İlk bebegimde aglaya ağlaya öldüm kaburga agrısından nefesim kesiliyordu yan yatamıyordum eğilemiyordum bile harekat etmek zehir gibiydi doktora gittim baktı ayagı şuan kaburgada o yüzden öyle dedi bide kiloluydu aman allahım ölüyorum zannediyordum. Muhtemel sizinkilerinde ayagı kolu ordadır
Lindam Ebru_123 canım bende şuan öyleyim ağlıyorum sğrıdan ne yaptın da geçti bana bi yol göster nolur. Sol tarafımı iğneliyorlar sanki
Kubrannmeleg Kubosss ohh 😊 anneleri tedirgin edip keyif yapmak nedir ya sanki orda toplaniyor niye toplaniyor acaba 😊