EbruUslu gebelik varmı yokmu öğrenmek istediğim zaman da yapmıştım gebelik varsa köpürmüştü ama bu da gebelikten belli zaman geçiyor artık hani kese oluşuyor,hatta kalp atışlarını filan dinliyoruz Ya o yüzden 6 veya 7.haftada yapmak mantıklı.. görümcemle eş zamanlı gebelik geçiriyoruz oda yaptı mesela onunki köpürmedi ve bebeğinin cinsiyeti kız. Ama gebeliğini öğreneceği zaman yaptığımızda gebelik var olduğu için köpürmüştü arada geçen zaman yaklaşık olarak 2-3 hafta