birtutammutluluk ben 24 yaşından sonra sebze yemeye başlamış insanım. Yemeğin içinden etlerini yer sebzelerini bırakırdım. Sonra bir yerde kırılma noktam oldu. 1 sene veganlığı denedim. Bu süreçte yemek yapmaya meraklandım çünkü evde etsiz yemek pişmiyordu. 😂 ben içine et koymayın diyordum, babam bunda niye et yok diyordu, kardeşlerimden biri taze fasulyeyi niye zeytinyağlı yaptın ben sıcak yemek seviyorum diyordu, biri niye fasulye yaptın köfte patates makarna yok mu diyordu. 😂😂 şimdi vegan değilim ama sebzeyi o kadar seviyorum ki et yemek aklıma dahi gelmiyor. Zaten eşim kıyma harici et yemez, tavuk yemez, balık pişen eve girmez bile. Mecburen sebze pişiyor evde. Evlenmeden önce dışarda yemeyi çok severlerdi ailecek. Kayınvalidemde çok bilemez yemek yapmayı. Hatta eşim hasta olsun iyileştiğini canının kebap çekmesinden anlardık 😂😂 Ama artık alıştı 2 senede. Şimdi 2 gün dışarda yesek 3. gün ev yemeği yiyelim der. Sabırla deneyin. ❤️ O yemeğin hangi formunu seviyorsa onu yapmaya devam edersiniz. Bir de önerim bir şeyi denerken mutlaka neyden ne kadar koyduğunuzu not alın. 😂😂 ben ilk zamanlar almıyordum yemeklerimin bir standartı olmayınca eşim geçen seferki daha güzeldi buna ne koymadın da böyle oldu demeye başlamıştı. 🤦♀️ şimdi tarif defterim var 🤩