ayseogndr bence bir diyetistenden yardım alın. Doktorunuzda istemez bu kadar hızla kilo alımı. Benim size tavsiyem paket gıdalar, hamur işi, tatlı ıvır zıvır şeyler yemeyin. Günde 3 ana 3ara öğün yiyin kahvaltıyı atlamayın ve faydasız şeyler yemeyin. Sabah kahvaltıda yumurta, peynir, pekmezinizi,salatanızı eksik etmeyin. Ana öğünletde sebze yemeği, et,balık dönüşümlü yiyin. Aralarda ise ceviz,fındık,badem, fıstık, ve meyve yiyin ama porsiyon önemli çok yemeniz sadece size kilo yapar. Örnegin günde 3-4 ceviz bebek için yeterli miktar. Ya da 11-12 fındık gibi. Ve günde 3lt su içmeyi asla ama asla ihmal etmeyin yoksa iyice ödem olur fazla fazla şişersniz. Yoğurt ve süt tüketmeyide ihmal etmeyin. Bu şekilde beslenirseniz ilk aylar kilo alacağınızı sanmıyorım. 🌼🌼