ayseogndr Midemi durduramıyorum çok acıkıyorum canım sürekli biseler istiyor çok şükür mide bulantim çok oluyordu o geçti ara da az oluyor ama bu sefer karnım acıkıyor akşamları biseler yemek istemiyorum çünkü 10+3 haftaligiz ve 4 5 kilo aldım şimdiden akşamları ne yiyorsunuz tok tutmak için mideyi önerilerinizi alalım 😑☺️
BusraAydogan14 ayseogndr Bende aynıyım acıktığım da hep salatalık yiyorum canım yoksa oturduğum yerden kalkamam herhalde
Cagla06 ayseogndr valla ben 12+3 oldum bulantılarım eskisi kadar yok ama yinede günde bir yiyebiliyorum acıkamıyorumm keşke bende yiyebilsem yemek yemeyi özledim.
Nihal1991 ayseogndr bende öyleydim bu duruma alış bence elmaya dön tok tutuyor hergünde tartılma moralin bozuluyor ben öyleydim😢
Bsraucar ayseogndr Daha 10 haftalık şimdiden 4 5 kilo alman hiç iyi değil kendini frenlemen gerekiyor
Sabis42 Bu aylarda yiyin arkadaşlar bütün vitaminli gıdalardan yiyin bebeğin bütün organları ilk üç ayda oluşuyor diğer aylarda büyüyor bebek sadece.. ilk üç ay her şeyden yiyin diğer aylarda dikkat edin kilo kontrolü için..
Slnbsr ayseogndr meyve acıktırır Sen akşamları acıkınca yoğurt ye. Bide ara öğün yap gündüzleri en azından ana öğünlerinde çok yememiş olursun
Gulsunn ayseogndr Ben de öyleyim canım özellikle akşamları. Meyve ye acıkınca salatalık ye. Bir bardak süt iç. Yemek hele ki ekmek yeme. Ben 20 haftalığım ve 14 kilo aldım ama kullandığım ilaçların da etkisi var sanıyorum 🧐
ayseogndr Gulsunn bende ilaç kullanıyorum kan pırtılaşması iğnesi de onun haricinde 3 4 ilaç kullanıyorum zaten onlar şişkinlik yapıyor
[silindi] ayseogndr canım hep ye ama ekmek hamur işi pilav makarna hariç Meyve çerez git gel at ağzına kilo almazsın bebek gelişir
Natlus ayseogndr ben suan 29+6yim toplamda 10 kilo aldim. Yedgim seyler genel olarak meyve kuru yemis cerez. Cok kilo almamak lazm doktorunla bi konus canim.