Busra_arya Selam kızlar 👋🏻 kimler haziran annesi olacak görelim. Ben 7+4 deyim. 6. Hamileligim 4 düşük yaşadım . Bir kızım var, allah nasip ederse inşanlah haziranda ikinci bebeğimi alıcam. Pıhtı ignesi vuruyorum göbegimden ve progestan fitil kullanıyorum. Bu yolda birbirimize destek çıkalım moral oralım. Kaç kiloyla başladım bilmiyorum ama şu an 56,4 kiloyum boyuma göre kilom fazla azcık, maalesef boyum 1,54. Nasıl az kilo ile tamamlarız filan konuşuruz.
Merryy Busra_arya merhaba benimde 3. Gebeliğim yaşayan yok maalesef sizin gibi iğne corasprin ve progestan kullanıyorum 8+2 deyiz bugün kalp atışını duymaya gittim dünyanın en güzel sesi inşallah bu sefer kucağımıza almayı nasip eder rabbim 🙏🏻
Birmelekannesi09 Busra_arya aynı kaderi yasıyoruz bende gunde Ikı Kez ıgne kullanıyorum 5 kaybım var bu kez son olur ınsallah bebegın durumu nasıl gelısımı
Sinemustafa2008 Busra_arya merhaba 6+4 hamileyim bende kan pıhtılaşması var 4 kaybin var yaşıyan bebeğim yok kan sulandiri ne kullanıyosunuz nen opsamar 0.6
Minikyavrum34 Busra_arya meraha ben 2aylik düşük 5 aylik ölü doğum yaptim simdi yeni hastaneden geldim 7haftalik hamileyim bnaa da bugun dedi igne yazdim 9ay boyunca göbekten vurulacak neden iğne verdi nasil dikkat etmeliyim ne yemeliyim ne yapmaliyim yardımcı olur musunuz Allah razı olsun şimdiden
Zercan44 Merhaba bende bugün 7+0 dayım ama daha kalp atışına bakamadık bir kaç gün sonra randevumuz tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Bakalım artık hayırlısı ile kalp atışını duymak kaldı. 🙏🙏
Busra_arya Zercan44 hayırlı olsun cnm ben türkiyede son kez bakıp geldik yurt dışında yaşiyorum. Burda bakmıyolar ilk ultrason 12. Haftada yapılıyo 6. Haftada duyduk kalp atışını şükür 🙏🏻 rabbim kucagınıza almayı nasip etsin cnm
Ebrumrcnnn_ Zercan44 merhaba bende tüp bebek transferi oldum persembe günü belli olucak 😍🕊 Beklemedeyiz hala Sizde daha öncesinde varmıydı belirti falan Sık sık kasiklarim rahmim agriyor
Zercan44 Busra_arya evet yurtdışında öyleymiş burası gibi sık takipler yokmuş ama neyseki burdayken baktırmışsınız inş herkes yavrusuna sağsalim kavuşur kucağına alır rabbim isteyen herkese tattırsın bu duyguyu.
Nur_F Merhaba canım bende 8. Haftadayım kalp atışını duyduk çok şükür, rabbim sağ Salim kucağımıza Almayıda nasip eder inşallah
Greyy90 Merhaba kızlar 8+5 deyim kalp atışını duyduk şükür🥰 12. Haftada tekrar gidicez doktorumuza ikili test için 😇 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Busra2008 Kız bebeğin eşi aşağıda olan varmi ben 10 haftalık hamileyim ve lekelenme geliyor ilk günden beri
Busra2008 Birmelekannesi09 cok şükür suan da herşey iyi gidiyor bende progestan kullanıyorum fitil günde 2kez kötü birsey demiyor doktor ama işte ilk günden beri lekelenme geliyor bebeğin eşi rahime yakın diy e
Busra_arya Birmelekannesi09 inşqnlah cnm rabbim bi daha göstermesin. En son iyiydi bebek geçen hafta gördüm kalp atışı vardı inşanlah rabbim bu sefer almaz bizden