SinemYsf Merhaba. 5,6 haftalıktim düşük başladı ama kanamam gelmedi 3 gün oldu hala yok ne zaman başlıyor kanama bunun bi zararı var mi acaba yoksa normal mi
Delal123 Geçen hastaneye yattığımda kızın biri 6 haftalık bebeğinin kalbi durmuş kürtaj oldu doktor ile görüş zehirler falan diyorlar canım. Rabbim yardımcın olsun
SinemYsf hemsireanaa kanamam başladı salı günü sabah progestan la durdu çarşamba günü betam 5binlerden binlere düştü düşük başlıyacak yoğun adet göreceksin dedi ama ne gelen var ne giden
hemsireanaa SinemYsf kesen filan görünmedi mi? Benimde var çünkü on gğndür kanamam ara ara lekelenmem ama çok şükür keseyide bebeğide gördük
SinemYsf Yasemincaglar kanamamin başlaması gerekmez miydi 3 gün oldu acaba tutunma ihtimali olur mu bi umut
SinemYsf hemsireanaa tam kese gözükmedi rahim etrafında kan birikmiş net göremiyorum dedi ama alttan muayenede ikiz gibi gözüktü. Acaba tutundular mi yada biri kaldımı diye düşünmüyor değilim ama betam düştüğü için umudumda da azaldı tabi
hemsireanaa SinemYsf tekrar başka bi doktora gitsene canım böylr şeylerde bi doktorun söylediğiyle kalma bence
SinemYsf Yasemincaglar siizn ne kadar sure sonra oldu diğer hamileliginiz ara verdiniz mi doktorum 3 ay dedi bana
Nermink SinemYsf valla bana da demişti sanırım. 3 ay korunun diye biz dinledik mi tabi ki hayır sonuç mikrmmel oldu 😄😄😄 inşallah hakkınızda hayırlısı olsun