Ozlembln Kbrbydkk inşallah , ben göreceğinize inanıyorum.çünkü artık daha bilinçlisiniz ve kontrol altındasınız👍
Kbrbydkk Ozlembln bu arada ikinci bebeğinizde serklajlı olmak zor mu? Bende ikinci çocuğu çok ara vermeden istiyorum ama korkuyorum yine serklajlı olup yatmaktan. İlkine bakan da olmaz yanimda. Zorlanıyor musunuz 🤔
Ozlembln Kbrbydkk zorluğu tabiki oluyor , benimde yardımcım yok .normalde deli gibi temizlik yaparım , şimdi sadece İhtiyacımı gidercek kadar yapıyorum. iki kızım var onların ihtiyaçlarını ben karşılıyorum
Basaaak genc-anne bende ilk bebeğimi 22 haftalık kaybettm bunda serklajlıyım . 14. Haftamda dıkıldı suan 24 haftalıgım
genc-anne Basaaak nasıl geçiyor günleriniz sürekli yatarakmı sizede rahım agzının uzunlugu yada kısalıgı ile ilgili bilgi verdimi doktorunuz
Betulaks Ozlembln size sürekli istırahatmı verilmişti acaba ? Çünkü bana ev işi vb şeyler hep yasak sadece hastane ev arası cıkıyorum dışarı ?
Ozlembln Betulaks doktorum banada yasakladı , ben ama yatamıyorum.işlerimi yavaş yavaş kendim yapıyorum. Sabah ve akşam progestan fitil kullanıyorum.
Busbusvehashas Rahim ağzı uzunluğu nasıl ölçülüyor? Vajinal ultrasonla mı, el muayenesi mi,karın ultrasonu mu ?
Dilek1661 Busbusvehashas şuan bende merak ettim o nasıl oluyo bende 20 haftalık hamileyim böyle şeyleri okudukça korkuyorm inşallah böyle bir sıkıntımız yoktur
duyguyilmaz Busbusvehashas Rahim agzi uzunluguna her doktor kontrolunde emin olun doktorunuz bakıyor:) Ultrasonla olcum yapiliyor. Bu zamana kadar belirtilmemisse bir problem gormemistir.
Buketttt Ozlembln magnezyum da veriliyor muş diye okumuştum, siz kullandınız mi, hareketli olmanız dikişi etkiliyor mu?
Kbrbydkk Ozlembln anladım çok teşekkür ederim 😍 kızlarınıza sağlıklı bir ömür bebeğinize de sağlıcakla kavuşmanızı dilerim😘😍😍
genc-anne Melikektlu sürekli yatıyormusunuz peki nasıl geçiyor günleriniz .. bana kaç cm ile ilgili bişey söylemedi hiç
Melikektlu genc-anne sürekli yatmaya çalışıyorum ama çokda değil tabi dikkat ediyorum yürüyüş yapıyırum
genc-anne Mrvgk benimde 19.haftada suyum geldi birden aldılar çocugu Rahim ağzı teşhisi konuldu banada nasıl peki ağrı sızı varmı sürekli yatıyormusunuz
Mrvgk genc-anne ağrı sızı oluyor ama öyle dayanamayacak birşey olmuyo zaten benim açılmam da hiç ağrı olmadan olmuştu o yüzden ağrılarımı çok önemsemiyorum sürekli yatmıyorum ama ağır işlerde yapmıyorum. Çalışıyorum bide 😒 benim miyomlarım vardı bide rahim ağzı mı yoksa miyomlar mı erken su gelmesine sebep oldu tam bilinemedi. Çok çok geçmiş olsun size de siz ne durumdasınız?
genc-anne Ozlembln ilkinde dikişleriniz alındıgı gibi mi dogumunuz oldu nasıl oldu birde dikişleri aldırırken acıyormu? 😓
Ozlembln genc-anne hayır dikiş alındıktan 5gün sonra oldu,alınırken hafif acı oluyor.ama biz nelere dayanıyoruz ,inan onun acısı hiç kalır
Buketttt Benim de dikisim olacak 2 gün sonra ve beni o zaman nasil bir süreç bekliyor merak ediyorum. Ama inanın çok umut verici yorumlar okudum. 10 mm rahim den 30mm uzayan müthiş bir mucize🤗