genc-anne bende varım. Önceki gebeligimde 21.haftada doğum yaptım.kese sarkmisti ve 6cm açılma vardı. Şimdi, de 20+6 yım 12+5 te rahim ağzına dikiş atıldı. Dikişe rağmen kısalma var. Erken doğum nedeniyle 4gun hastanede yattım geçen hafta. Sonra 20mm ile taburcu olduk