Kubra16272 Siracin_annesi ya baya bakılmıs peki gecmesi için ne yaptınız ne yaoabıkırım hafıflesın yeter
Siracin_annesi Kubra16272 valla ilk önce acaba reflümü var dedim gaviscon içtim süt içtim. Soda içtim ama geçmedi. Naptıysam geçmedi. Sonra 3-4 saat geçti kendiliğnden sonra yıne oldu. Şimdide arada oluyo. Bebek hareket ettıktn snra geçiyo
Kubra16272 Siracin_annesi ya sizin gecıyor demek ama benım djnden berı gecmedi gece huc yatmadım hala da oyle birde oksuyırum oksursukce igne batıyor cok acıyor
Kubra16272 pelin_87 gostereyım de dısardan falan bısı yok ki randevum 5 inde dayanabıkıraem dayanıcam
Duuyguum Kubra16272 benim de 20. Haftadan beri aynı göbeğin orası acıyor göğüslerim de arada sızlıyo yanıyo sıcaklık hissediyorum 34 oldum hala aynı
Kubra16272 Duuyguum yanı gcemıcek bııs bu benım canımdan can gıdoyor sız nasıl dayandınız peki bısı uygukadınız mı
Duuyguum Kubra16272 benim o kadar değil bazen peçeteye kolonya döküp göğsümün altına koyuyordum o rahatlatıyordu
Derderya Kubra16272 canim karninin ici genisliyo gecen gun bende boyle bi post acmistim karnim aciyo die ici genislio bnim uc gun falan acidi catlicam sandim uc gun sonunda gecmisti ama catlamada olmadi bnce ic tarafi yirtiliyo gibi aciyo demi
Skn23 Kubra16272 bendede oluyordu ama şimdi geçti . O iç bağlar gerildiğinden oluyormuş . Karın büyüyor rahim büyüyor bebiş büyüyor normalmiş ama ☺️