Kubra16272 aynısını yaşadım. Sankı adet olacakmış gıbı bı agrıydı. Geçmedi tüm gün boyunca akşam eşim acile götürdü. Dedim karnımın üst kısmı agrıyor göğüs altı. Doktor önce ultrasondan baktı. Suyu iyi bebekte iyi dedi.ntsye bağladı ama kemeri göbek deliğinin altına bağladılar ama orda agrı yoktu. Kan tahlili idrar tahlili yaptı.Serum verdiler. Sonrada genel acile yönlendirdi mide veya safra kesesinden kaynaklanan bi agrı olabılır dedı. Kendi doktoruma gıttım bi kaçgün sonraya randevu bulabıldım. Oda baktı bebek ıyı dedı. Bebek büyüyo ve hareket ettıkce organlarına baskı yapıyor ondandır dedı. Hala bazen ağrır.