Ebruas Gulsahf 10 gün diye yazmışlar sitelerinde. henüz benimde gelmedi 2 3 gün önce sipariş verdim. bugün tasarımını yapmışlar geri dönüş yaptılar uygun mu diye. Onay alıp ödemeden sonra 10 gün demek ki
Gulsahf Ebruas 10 lu hastane çıkışlarında yastık hediye ediyolardı hala geçerli mi ki bir bilginiz var mı kasım sonuna doğru vericem bende 😁😁
exenica Gamzekacanlar kitikate’sen natural baby ile sade beyaz 10lu takım aldım. 21 olanı da var ama deseni çok karışık geldi.
Sema12 Gamzekacanlar huma bebeden aldim instagramdan inanilmaz guzel cok begendm kizim olcak cok suslu bisi aldm , 180 tlye bird ayri olarak e bebekten 3 tane 5li zibn takim aldm 😊❤