Gamzekacanlar Kızlar merhaba bebek için hastane çıkışı aldınız mı aldıysanız hangi siteden bilgi verir misiniz arastırıyorum içime sinen bulamadım bebişim kız bu arada 😌
Kumsalinannesii Gamzekacanlar ebebek mağazasından 5 ki hastane çıkısını 40 TL ye aldım bide zibinli takım aldım 50 TL ye 😉
Kelebek3510 Cokokuyan_dorukusunannesi48 fotoğrafını atma şansın var mi canım görsek bizde alsak çok uygun almışsın
SedaMert https://www.instagram.com/p/B3je1KmAjNE/?igshid=tt7kgtg2nf69 ben burdan aldım kaliteli ürünleri ve uygun fiyata
Vera18 Ben en ucuz bebek marketten aldım hem 5li hem 10lu set kalitesi de iyi geldi. Zaten hastane çıkışları cok kullanılmıyor çok para vermeye gerek yok diye düşünüyorum.
Akman89 Ben Eminönünde havuzlu handan aldım andywawa marka normalde 280 tl ordan 220e aldık ve gerçekten kumaşı çok yumuşak ve parçalarıda çom güzel
Lirlonfa E bebekten 5li aldım 40tlye çokta içime sindi canım annemde almış bi set 10lu n11den 110a ama ben açıkcası ilk aldığımı giydircem bebeğimede ilk onu almıstım bende anlamı farklı😊