Ozlemclk52 Merhaba canım 🤗 Bende ilk klomen+çatlatma iğnesi tedavisinden sonra tutmuştu elimde ovulasyon tesleri vardı onla bi bakim dedim iğneden sonra 14.gün yapmıştım testi yapar yapmaz saniyeler içinde çok koyu çıkmıştı o gün kan testi yaptırdım 35 çıkmıştı ama maalesef ki kimyasal gebelikdi..
Yani çıkarsa 14.gün ve sonrasında bak diyor doktorlar canım inşAllah inşAllah vardır canım benim 👼🏻💗🙏