Ozlemclk52 yaaa Özlemm hatırlar mısın bilmiyorum beni. Bende halen beklemedeyim yumurtlama yakaladım geçen ay testle çatlama oldu ama doğru düzgün değerlendiremedik. Eşim askere gitti geldi 1 ay memleketten uzaktaydım. Geçen hafta pazar günü geldim evime şükür. Pazartesi sabahı ovulasyon testi yapsam mı acaba, kesin kaçmıştır yumurtlama diye düşünürken biranda kalkıp yapmak geldi içimden baktım yumurtlama 🤗 değerlendirdik ertesi gün yaptım çatlama oldu mu diye, yumurtlama devam ediyordu akşam yaptım baktım çatlamış o günü de değerlendirdik bir de çatlama dan 1 gün sonrayı değerlendirdik şimdi beklemedeyim. Regl 8 Kasım. Bana insanlar herşey söylüyor çocuğum olmuyor gözüyle bakıyorlar ama olmasa hiç olmazdı 2 kimyasal gebelik yaşadım. Allahım inşallah sana da bana da tüm isteyenlere de en kısa zamanda bir evlat nasip eder. Demem o ki umudunu kaybetme cnm. Ben bu ay yumurtlama kaçmıştır diye düşünürken geldiğim gün yumurtlama gördüm. Allah büyük bilmiyorum belki bu ay da hamile kalamıycam ama işte bir umut bekliyorum. Sende bekle sabret, dua et kuzum. Allah ol der ve oluverir.