Mihricanosman Üzülme bak asıl ben şişman mı diye üzülmüştüm ama doktor olabilir dedi ben kendim de 1.76yım.Doktor senden 2byçuk kilo çocuk çıkması enteresan olurdu asıl merak etme dedi.Şu şekikde açıkladı bana,anne karnındaki bebek mitekondriyi sadece anneden alırmış.Bu nedenle bebek anneyle uyumlu gelişirmiş.Neden dersen mesela bi cüce kadınla normal bi insan evlenince o cüce kadın o adamın bebeğini taşıyabilsin diyeymiş.Ama doğumdan sonra babadan alınan mitekondri de çalışmaya başlarmış bu da bebeğin hayatı boyunca olan endamını belirlermiş.
Yani anne bebeği taşıyabilsin diyeymiş.Resminden gördüğüm kadarıyla sen de minnoş bi kadınsın.Bebeğin de minnoş olabilir.Korkma yani sağlıkla gelsin inşallah bebeğin🙏