Anne18 arkadaşım şimdi kalk elini yüzünü yıka sakinleş ve çevrene bak şükretmek için o kadar çok sebebin vardır ki eminim .. ben 5 yıllık evliyim pco m vardı evlenmeden önce ameliyat olmuştum buna ek hipofizdeki tümör yüzünden prolaktinim düşmüyordu 2 sene sonunda hamile kaldım kalp atışı duyulamadığı için kürtaj oldum sonra çocuğun zor olur aşılama yapalım dediler yaptırdım olumsuz oldu kürtajımın tam 1 sene sonrası aşılamadan 2 ay sonra tekrar hamile kaldım 8. Haftada kanama ile serüvenimiz başladı 18. Haftaya kadar hastanede yata çıka geçti zaman sonra oğlum 35+4 te gelmeye karar verdi ciğerleri gelişmediği için küvöze aldılar ve tam 34 gün sürdür.. 34 gün sonra kaybettik meleğimi .. acısı hala çok taze ama şuan hamile kalamazsın demelerine rağmen doğumdan 6 ay sonra yine hamileyim ve 19 haftalık olduk bile .. demem o ki şükret rabbime sığın vakti zamanı geldiğinde eminim ki nasip edecektir.. dualarım seninle ..🙏🙏