Anne18 Seni çok iyi anlıyorum canım. Eşimin güzel hi habere çok ihtiyacı olduğu bir sürü zaman geçti, çok yıprandığımız dönemler oldu, evlilik yıldönümüdür başka özel günlerdir hepsinde güzel bi hediye verebilmek için çok bekledim çok sabrettim çok üzüldüm. Ama sabrın sonu selamet inan bana. Dua açacak o güzel kapıyı sana da. Şu da var hepsinde bi hayır var bak. O güzel haberi aldığında iyiki şimdi oldu diyeceksin. İsteyen herkes için dua ediyorum hep..