Happymamizmir burada belirli bir kesim ahlak/etik/duyar kesmeye bayılıyor. Bence ihtiyacın olan duygularının anlaşılması ve kendini, isteklerini belki bir parça hayal kırıklığını ve altındaki olay örgüsü desenini çözümleyebilmek. Ama burada bunu daha da kışkırtırlar :) üstelik sinirin bozulur. Bunu en güzel seni en iyi dinleyen ile paylaşabilirsin. Ama ben de sana naçizane duyguların hakkında destek olmak isterim. Çok normal buluyorum hislerini. Bir çok insanın da bunu yaşadığını düşünüyorum. Belki ben bile kız beklerken erkek duyduğumda o an bir duraksamışımdır. Zamanla da bebeğinle diyalog kurdukça ve onu bir erkek bebek olarak hayal ettikçe rahatlayacaksın. Alışverişine gitmek, onun için hayaller kurmak sana iyi gelecek. Sağlıkla ve huzurla doğumun olsun ❤️ Çok zorlanırsan bu konuda mutlaka bir psikolog/terapist iyi gelecektir. Çünkü neden olmasın 🤷🏻♀️ Biz insanız ve bulunduğumuz kabın şeklini su gibi alamıyoruz 💐