Happymamizmir biz eşimle hep kız istiyoduk.hepte öyle dusunduk nedense artık 😅 doktor erkek dedi benim sıfatım bi düştü.bi afalladım.kız bebekler hep süslü püslü ya hep onlara heves ediyodum demek ki 😅 bi sure alışamadım.
Taki doğana kadar...
Ne kız ne erkek hiç bi farki yok.
O senin evladın sonuçta o sevgi çok başka cinsiyete hic bakmiyo.
9 aylık oldu bile 😉
Simdi 8+2 bi tane daha geliyo bu sefer erkek de kizda olsa afallamam 😅
Hatta ruyalarimda filan yine erkek goruyorum ismini bile buldum 😅 kız ismide hazir 😅 herkesin icindende erkek geciyo bakalim ne olcak 😅
Allah herkese hayirli evlat nasip etsin.saglikla gelsinler ins.