Zeyneb96z benim de doktorum 8 i diyor ama baya pazarlık yapıyoruz kendisiyle. Çünkü 8 i cumaya geliyor eşimin 5 gün izni var cuma olursa izni bölünecek biz de istiyoruz ki p. Tesi olsun eşim tüm hafta yanımızda olabilsin ama tabi bakalım hayırlısı 6 sında kontrolümüz var. O zaman kesinleşecek inşaallah. Çantamı da geçen gün hazırladım çok şükür. Bir iki eksik dışında her şey tamam Allaha sonsuz şükürler olsun. Sen hazırladın mı!?