aydandir Merhaba arkadaşlar yenidoğan için nekadar zıbın alsak yeterli olur.ocak sonu şubat başı gibi inşallah doğum olacak kaçar tane zıbın olsam tulum alsam yenidoğan için yeterli olur.tecrübeli anneler yazarsa sevinirim
ceylanonur aydandir 5 adet zıbın 5-10 adet tulum ( 2 tanesi eldiveni kendinden olsa daha rahat edersin ) e bebeğe gittiğin zaman orda hazır liste var veriyorlar sana
Busraae aydandir bizimde ocak sonu şubat başı canım yenidogan almadım hiç sadece 2 tane hastane cıkısı o kadar. Geri kalan aldıklarımı 0-3 ay aldım
Hll aydandir canım 0-3 fazla alma hemen büyüyorlar. 6-7 tane olsa yeter fazlasyla. Ama 3 ay 3-6 ay daha cok al derim. İki oglumda da aynı sekilde yaptm. Zaten lazm oldukca gider alrsn illa bianda cok cok alaym diye ugrasma.
filiz08 aydandir zıbını bol tutman lazım 5 tane uzun kollu 5 tane de yarım kollu alabilirsin.Tulumu çok abartma çünkü en çok o küçülüyo.Alacaksanda 2 tane 0-3 ay al diğerlerini 3-6 al.5 li takımlar ev içinde çok kullanışlı olıyo
aydandir Busraae benim bebek iki hafta geriden geliyor minyon olacak muhtemelen bende daha çok yenidoğan kullanılır diye yenidoğan alıyım diyordum.
Busraae aydandir yenidogan minyonda olsa cok kullanılmıyor canım 0-3 ay al bence bol da olsa giydirirsin zaten cabuk büyüyolar 2 2 bucuk aylıga kadar anca giyer 0-3 ayları bile
Hayat16 aydandir sonra toparlar belki. Yeni Dogani cok almayin. Ben zibini 10 adet almisimdir. Cunku kakasini altina kaciran bir bebek olabilir.kiyafetlerini gunde 1 -2 degisecek 10 tane aldim.
aydandir filiz08 doğduğunda hemşireye hastane çıkışındaki tulum mu veriliyor bizim hastane çıkışı takımında tulum yokmuşta ayrı olarak daha iiiyi olursa alıyım diyordum.
Busraae aydandir benimkinde de yok tulum canım ben ne olur ne olmaz diye koycam ama tulum giydirilmiyormus göbek bagından dolayı altüst takım daha iyi
filiz08 aydandir fark etmiyo ne giydirmek istiyorsan onları veriyorsun.tulumla alt değiştirmek zor oluyo diye ben 5 li takımdan almayı düşünüüyorum.
aydandir Busraae yaaa hiç büyümüycekmiş gibi düşünüyordum bende.ozmn 0-3 ay alıyım daha çok kaç tane 0-3 ay zıbın alsam ki 10 yeterli olur mu uzun kollu
Mucize_istiyorum22 aydandir zıbın iç çamaşırı yerine kullanılıyor bol bol al birşey olmaz yalnız ayına göre 5ser tane al
aydandir Busraae aaaa göbek bağından dolayı giydirilmediğini bilmiyordum iyi oldu bunu öğrendiğim ozman alt üst takımı alıyım.Kat kat giydircem herhalde lahana gibi bebeği.Ben normalde çok üşürüm bebeğimde üşüycek diye korkarım.
Deletedmom Busraae ne alakası var tulum daha iyi alt üst olunca altın bel kısmı göbek bağına denk geliyo asıl tulum daha kullanışlı ama iki üç tane yeterli yeni doğduğu zaman gycegi kdr sonrasında 2 li takımlar daha kullanışlı
Busraae aydandir 5li takımlar iyi canım altüst takımlarda 0-3 ay ben internette bi site var enucuzbebekmarketi diye 0-3 ay o takımları ordan aldım 18 tl 20 tl hem uygun malıda güzel zaten fazla giymeden büyüyorlar
aydandir Busraae uzun kollu zıbın 50 cm 4 adet H&m den almıştım çok kaliteli keşke daha çok alsaymışım indirimdeydi.5li takım stoğu yapıyım ozaman biraz bir hastane çıkışımız var birde nakışlı yaptırıyım diye bekliyordum.
tubizm aydandir benim de ocak sonu canim ben de en fazla 3-6 aya önem verdim. diherleri hediye olarak da geliyor zaten. 2 hastane çıkışı birkaç tane de zıbın koyacagim cantaya
aydandir tubizm peluş kalın battaniye aldınız mı peki internetten alışveriş yapıyorum genelde kaliteli bir peluş battaniyeside olsun istiyorum var mı önerebileceğiniz bir marka