Helen0101_ Kucugum51 ilk doğumda her ikisi de aynı oluyor bazı hastanelerde. Sağlıklı bi şekilde doğuralım da hayırlısıyla 🌸
Helen0101_ Deletedmom2224 yok sezaryen de istemiyorum. Yani öncesinde sancı olmaması falan güzel ama sonrası var. Bebeğe kendim bakacağım için çabuk toparlanmam lazım
Deletedmom2224 Helen0101_ aynen öyle bende kara kara sezeryan dan sonra ne yapacağım diye düşünüyorum 🤔
Helen0101_ Seyma1234 istanbulda tatilde kontrole gittiğim hastanede normal doğum 800 liraydı isteğe bağlı sezaryen 1400 orada mı doğursaydım acaba ama iş işten geçti artık bebişler sağlıklı olsun da gerisi teferruat 💕
Tugcesii Helen0101_ kızlar bunlar neredeki hastaneler İstanbul’da özeller hep 4000 küsürlerde fiyat veriyor 😬🙄