Helen0101_ Kızlar benim gittiğim hastanede sezaryen 1300 normal doğum 1800 lira ilk defa öyle bişey duyuyorum, sezaryen daha pahalı olur diye biliyordum. Nedenini sorduğumda ise normal doğumda doktor daha çok uğraşıyor dediler. İlk defa duyuyorum öyle bişey
Beyzanurlina Helen0101_ batmandayım bende dunya hastanesinde aynı fiyat ilk dogum olcagı için normal dogum 1800 dediler sezeryan 1300 dediler şok oldum 😂🙈
zynpgdkl Helen0101_ özel hastanelerin çoğu öyle canım benim gittiğim hastanede sezeryan 1200 normal Doğum 1800 hatta 2binin üzerine çıkıyor dediler
Deletedmom2224 Helen0101_ bazı ozeller de sezeryana yönelmesin doktorlar diye normal pahalı devletin getirdiği bir şey bu ama bütün hastanelerde uygulanmıyor şuan
Sevde25 Helen0101_ bana da ilginç geldi normal doğum yaptım ama ne yalan söyleyeyim doktordan ziyade ebe iş görüyo 😄
Deletedmom2224 Helen0101_ ama onunda prosedürü var diye biliyorum zorunlu olmadıkça almıyorlar galiba. Çok da bir fark yok ki aslında arasında benim doğum yapacağım hastanede iki doğum arasında 1000 lira fark var sezeryan daha pahalı ve ben sezeryan olmak zorundayım ayrıca fiyatı ne olursa oldu zorunlu olmadıkça sezeryana yönelmeyin derim
Yavuzum1202 Helen0101_ Doğu olduğunu anlamıştım onlar normal Doğum yaparlar isterler diye pahalı yapmışlar vay işe bak
Helen0101_ Deletedmom2224 yok sezaryen de istemiyorum. Yani öncesinde sancı olmaması falan güzel ama sonrası var. Bebeğe kendim bakacağım için çabuk toparlanmam lazım
Seyma1234 Helen0101_ bizim burada da aynı şekilde sezaryen 2150 norml 2300 çünkü sgkdan daha fazla ödeme alıyormuş hastane bizzat hemşire arkadaşım söyledi 🤷♀️ Sezaryen tercih edilmesi hastaneye daha fazla kazanç sağladıgı için daha uygun demişti
Helen0101_ Seyma1234 istanbulda tatilde kontrole gittiğim hastanede normal doğum 800 liraydı isteğe bağlı sezaryen 1400 orada mı doğursaydım acaba ama iş işten geçti artık bebişler sağlıklı olsun da gerisi teferruat 💕
12_yil_sonra Helen0101_ olabilir , sezaryen doktor için daha kolay. Gün verecek o gün yapacak sezaryeni. Normal doğumun saati bellli değil gerekirse gece kalkıp gelecek , belki doğum 24 saati geçecek seninle ilgilenecek